Soligt!

Vaknade av solsken redan 7:15 i morse. Nu har jag alltså redan ätit frukost och skall strax ta tag i lite studier. Min motivation är inte riktigt på topp än men skall fram till Skocompaniet och hämta ett par skor snart :). Kanske blir bättre efter det? :)
M o. P skall snart ut till stugan. Tyvärr så tar det Doris med sig vilket inte är populärt i mina ögon. Men å andra sidan ska jag väl vara glad över att alla vill ha henne hos sig. Det hade ju kunnat vara tvärt om.
Men när man är hemma själv så är det inte spc ensamt med henne hemma. Eftersom hon följer med överallt, till och med när man skall på toaletten så blir det så extremt tomt utan henne. Nog om katten!
Igår spelade vi match igen. B-laget mötte Anderstorp och det var väl rätt skönt att visa att vårt andra lag är så pass mycket bättre än sist vi spelade. 8-1 slutade matchen


Kontrast mot dagens väder...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0