SOL

Nu är jag hemma igen efter en sömning föreläsning under förmiddagen. Oturligt nog satt jag i mitten av allt folk och tydligen valde läraren att ha mig i "fokus", centralt o bra. Det hon möttes av var gäspningar varvat med två trötta ögon som då och då nästan stannade nere efter några blinkningar. Usch, va trött jag var rent ut sagt.
Det hela började i onsdags då vi spelat match och kvällen blev sen, därefter upp kl 6 för att åka bil till Halmstad kl 7. Det blev en lång dag och jag var inte i säng förens halv 1 igår natt heller. Därefter upp kl 6 igen för att solidariskt gå till skolan och bygga på mitt samvete en aning.
Efter skolan åkte jag förbi Sandra en sväng och stötte därefter på Elin på hemvägen. Vi tog ett snabbt beslut om en picknick på gräsmattan. Hur underbart är det inte! Jag hade lite frallor i frysen och Elin en massa pålägg. En härlig start på eftermiddagen! Jag älskar dessa dagar. Solen gör en så underbart glad och påtalar verkligen vilket underbart liv man egentligen lever :)






Vilket positivt inlägg, hörs det att jag är lycklig?! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0