Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne...

Dagarna bara flyter förbi. I ett stort lyckorus... :)
I lördags blev det en heldag hemma i slöandets tecken. Jag rörde inte mina böcker på hela helgen vilket jag nu i efterhand inser inte var spc bra. Lördagen tillbringades delvis i solen, 27,2 grader visade vår termometer som mest. Den är alltså belägen i solen. Jag och Alex körde lite kicktävlingar i trädgården, jag i bikini och hand i badshort. Efteråt rann svetten på oss. Helt otroligt att det kan vara så varmt i början av april. Fortsätter det såhär kommer det att bli en underbar sommar. Kvällen bestod av hämtmat från Chilli Thai och Robinsson ihop med Ida.

Söndagen innebar match mot Anderstorp med ett inte allt för lyckat resultat. Den matchen glömmer vi snabbt... Bara att ta nya tag. Därefter dags att åka till Halmstad igen, de senaste två veckorna har jag dock haft turen på min sida. Jag har fått vara "ägare" till en bil, känns nästan så. Speciellt då pappa ringer och undrar då han får låna MIN bil :).

Solen lyser i Halmstad även idag, blev lunch utomhus i kortarmat. Nu tänkte jag försöka få tag på Emelie. Blev väldigt sugen på en glass...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0