Förbannad

Min cykel är snodd!!! Min alldeles första damcykel!
Hade den senaste i fredags och ställde aldrig in den då vi åkte till Växjö i lördags. När jag tidigare idag skulle cykla till H. var den borta. Jag blir så j**** förbannad!

Varför kan folk inte hålla sig till sina egna saker för?!




I lördags åkte vi som sagt till Växjö. Efter en massa dividerande fram och tillbaka slutade det med att vi fick åka bil. Skönt! Då slapp vi åka tåg i 3 h. Vi gjorde vårt första besök på Campus i Växjö, detta var hos Tibbe i hans lya. Massa nytt folk och en del "gamla" hederliga ansikten också. Det slutade som en rolig kväll innan vi styrde kosan tillbaka till Halmstad igen. Som vanligt hade jag ingen kamera med mig, men vad gör det då man kan sno Sandras bilder istället? :)

Ingen charmerande bild på mig direkt, men vad gör man inte för att liva upp mina tråkiga inlägg.
Glad är jag i varje fall och jag ser till o med rödhårig ut!


Sanne, Emelie och Tibbe!
Tack Tibbe för en trevlig kväll! Återstår att se om vi får bjuda tillbaka på lördag!!!!

Dags för en promenad med Elin, kvällen innebär därefter, förhoppningsvis, en del läsning och därmed också att få en hel del gjort...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0