Det är inte min dag idag


Usch, jag måste ha rejält med otur eller så skall jag enbart straffas för att jag gjort något riktigt dumt. Inget går min väg...
  • Min cykel är snodd
  • Mitt kontokort har slutat att fungera, IGEN! (Avmagnetiserat- varför lyckas alltid jag?)
  • Min mobil strejkar
  • Skolan överöser oss med saker att göra...
Allt på en gång! Det ända som fattas är;
  • Att jag skulle bli vräkt (tur att lägenheten är köpt så att detta inte händer lika lätt då!)
  • Att jag inte får något sommarjobb i sommar (jag får isf leva på vatten och bröd hela hösten!)
  • Att jag inte klarar av att betala mina räkningar (så att kronofogden står här en vacker dag och ringer på dörren!)
Okey, nu tar jag i... Men det är verkligen inte min dag idag! Jag hoppas på lite flyt imorgon istället!
Nu skall jag ut och njuta lite av solen. Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0