1 APRIL

Än så länge har jag blivit lurad en gång. Alex ringde i morse och sa att han var påväg till Malmö på kundbesök och att han var lite väl tidig och skulle komma in och äta frukost med mig. Vilken bra start på dagen tänkte jag! Dock blev det inte riktigt så, efter en stund undrar jag varför han inte kommer. Skickar ett sms där jag frågar vart han är. Får tillbaka "1 April, hoppas frukosten står på bordet".
Nu ska jag gå o lägga mig och snooza fram till kl 11 därefter blir det en tidig lunch innan jag skall bort till Hanna. I efmiddag är det skola och därefter ska jag köra hem till Gvd för att spela match. Känner mig faktiskt riktigt sugen på det.
Imon blir det redovisning i skolan och på kvällen tacokväll på Barrstigen hos Emelie :).

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0