TÅRÖGD EN VANLIG FREDAG I SEPTEMBER

Jag blir nästan tårögd när jag går in för att kasta ett öga över statistiken. Tanken slog mig att det kunde vara kul att jämföra och se med hur mycket läsarantalet har minskat... Jag som tidigare kämpat så hårt för att skaffa mig en trogen läsarskara och svek er totalt! Men detta resulterade nu i att jag sitter här näst intill tårögd över vad jag tidigare fick se...
Några är alltså fortfarande kvar och jag har över 15 unika besökare varje dag trots att det nästan är 3 månader sedan jag skrev sist. Då skall jag säga att jag inte har över 1000 besökare om dagen som många andra. Jag nöjer mig med blygsamma 50-talet istället :).
Nu har mitt allvarssamma liv återigen börjat nere i Halmstad och jag känner mig numera ganska redo för att börja blogga. Det har hänt en hel del under sommaren som varit, jag kunde inte klaga på mycket. Sommarlovet som skulle bli tre långa månader försvann något så otroligt fort. Jag har hunnit fylla 20 och det är nästan skrämmande...

Det som krävs nu först o främst är en total makeover av den här bloggen, då kanske jag kan återfå min lust till att berätta om mitt annars så innehållsrika liv :)
Får nog be min kära vän Sandra om detta...


Men som sagt, jag är glad över att ni fortfarande finns kvar, på återseende mina kära bloggfans!




Kommentarer
Postat av: sandra

testar

2008-09-18 @ 18:02:22
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0