Rätt eller fel? För att inte påtala vikten av att se andra göra det…

Det är så skönt när fel saker blir rätt. Trots att jag har på mig en knallrosa tröja ihop med ett par röda mysbyxor är det bara att försvara sig med att allt faktiskt tillhör färgskalan gällande flickiga kläder. Och när folk säger åt en att inte störa mitt i en lektion gör man bara en person gladare än tjugotre personer tjuriga och då är det också rätt. Enligt Elin i varje fall…
Det som ändå är mest rätt är att jag har sett fel avsnitt två gånger om innan jag upptäcker förlusten och trycker på 5:an. 30 minuter framåt är jag upptagen med morgondagens avsnitt, detta enbart för att den timmen imorgon skall spenderas på tåget.
Det går på repeat och ändå alldeles för snabbt…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0