PREMIÄR PÅ NAUTILUS

Igår såg jag mitt första avsnitt av Maria Wern, dock verkade mitt sällskap inte spc intresserad av detta och det resulterade i att han pratade konstant i 60 min. Jag fattade alltså inte spc mycket av själva handlingen...

Nu är jag hemkommen från mitt första träningspass på Nautilus och det har gett mersmak. Verkar vara ett bra ställe... Hade Emelie o Sandra vid min sida, perfekta instruktörer :). Gick igenom lite av varje och likaså blev det en runda på löpbandet. Till min stora förvåning kändes det lättare att springa på ett band än att springa ute. Har tidigare varit emot folk som...först tar bilen till gymmet, för att sedan gå på ett rullband och sedan tar bilen hem igen. Varför inte spara tid (och en aning på miljön) och gå ute i friska luften?! Men jag får väl ge mig lite för det var ganska annorlunda gentemot att springa ute på bar mark. Får jag testa på fler gånger.
Jag var nog inte så otränad som jag tidigare trott. Från att ha gått från 4 fotbollspass i veckan till 1, max 2 numera så har kroppen hållt sig någorlunda i form trots allt. Såhär efteråt känns det riktigt härligt, undrar dock hur det kommer kännas imon, för att inte tala om på fredag...

Nu skall jag slänga in all dricka i kylen så att den är väl kyld till kvällen då det blir förfest och därefter Kåren och "Traficlight"! Sedan skall jag fortsätta med mitt läsande... Att man aldrig blir klar :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0