Halvfabrikat i all ära


Morgonen började tidigt trots en ganska sen kväll igår. Ansåg att jag kunde somna om eftersom jag mot alla odds var ledig idag. Sagt och gjort. Vaknar därefter alldeles för sent och får som vanligt stressa iväg. Efter att ha spenderat några timmar i bibblan var det dags för lunch och likaså att ta tag i lite vardagsbestyr såsom att damsuga. (Av någon konstig anledning så behövs detta göras varje dag. Många tror att det beror på ventilationen i en lägenhet men jag vet inte…). Till lunch idag blev det potatis o purjulökssoppa, riktigt gott faktiskt. Sandra tyckte det lät bra fram tills det visade sig att det var halvfabrikat, sånt blir det ibland... När man bor själv så är det inte alltid lika roligt att laga mat...

I eftermiddag har jag varit hos fröken Wilbertsson som har donat med min blogg, visst blev det snyggt. Numera skall jag titulera mig som en riktig bloggare och bli duktig och berätta om det som händer i mitt liv. När jag kom hem för en stund sedan var jag återigen för trött för att göra något vidare seriöst, det fick återigen bli halvfabrikat i form av fiskgratäng! (Jag hittade visst en sådan undangömd i frysen).
Snart kommer Ida och då blir det till att läsa...

Ha en trevlig kväll alla och välkomna tillbaka!

 

 Köpte mig ett par nya stövlar igår, hämmar iaf köpbegäret en dag eller två!


Kommentarer
Postat av: sandra

hörru du! jag tyckte faktiskt att potatis och purjolöksoppan lät riktigt bra isabell!! :0)

har beslutat mig för porsche som varumärke till uppgiften i positionering och segmentering förresten!

snygg blogg oskså ;)

2008-09-18 @ 20:36:58
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0