Äntligen fredag





Nu är det äntligen fredag och det innebär helg, en efterlängtad sådan. Även fast jag är ledig ungefär en dag i veckan så blir det inte detsamma. På helgen får man unna sig själv att vara ledig, helt ledig. I morse hade vi seminarium ang. psykologiska förändringsfaktorer i samhället. Förstår inte varför vi skall ägna oss så mycket tid på sådant. Iaf skönt att det är över och att jag är ledig fram tills på tisdag.
Igår var Ida på besök och vi satt och pluggade, hon med sin affärsredovisning och jag med mitt. Blev förvånad över hur mycket jag fick gjort, det var en hel del - så hon borde kanske komma oftare :). Gick miste om en mysig filmkväll men det får jag kanske möjlighet att vara med om senare...
Dags för mig att ta tag i lite renskrivning, har anteckningar sedan 2 veckor tillbaka att arbeta mig igenom. Eftermiddagen räddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0