ALDRIG MER!

Igår hämtade jag min nerbajsade cykel inne på stationen. 100 klickar av fågelbajs räcker inte, bara sadeln hade 18 stycken tror jag ;)... Usch va jag va arg! Aldrig mer.
Därefter blev det Hemköp en första och sista gång. Jag hatar numera Hemköp. De hade inte något av det jag behövde, inte ens rökt skinka och likaså 1,5 liters mjölk. Utöver detta var kassörskan mer än otrevlig. Likaså där, aldrig mer!

Dagarna bara springer iväg, och detta beror på att jag har tenta på lördag och inte riktigt kommit igång med läsandet ännu. Idag har jag iaf skrivit klart mitt arbete som jag ska lämna in imon.
Förmiddagen innebar föreläsning till kl 13 och därefter var jag helt slut. Kom i säng alldeles för sent igår pga trevligt sällskap och därför mår man som man mår idag. När klockan var strax innan två började jag fundera på vad pappa alltid säger "Det är ingen idé att läsa om du är trött, hjärtat då lär du dig ändå ingenting". Jag litar på honom, han har ju trots allt erfarenhet av att ha läst 14 år på universitet för att få jobba med det han gör idag. Sagt och gjort så jag somnade på soffan och vaknade strax innan kl 17. Så är det pappas fel att jag inte fått så mkt gjort idag? :)

Behövde nog ta igen några timmar och känner mig faktiskt motiverad till att sätta mig och läsa lite ikväll. Först en snabbrunda till Maxi, därefter skall jag laga paj till mig och Ida som kommer vid halv 9... Därefter ska vi ha en myskväll i soffan framför Maria Wern och en hel del deeptalk som vi på senaste inte har lyckats hinna med. Däremellen blir det kanske lite läst, får väl hoppas på det iaf. Om inte för att lära sig någonting så för att döva ens samvete en aning...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0