slutspurt

Nu är jag riktigt trött på allt vad heter smhälls- och beteendevetenskap. Varför ska vi ens behöva lära oss allt det här? Sitter och läser men vet inte riktigt om jag känner att jag får kläm på allt. Man har någorlunda bra koll men blandar istället ihop allting. Får helt enkelt hoppas på att han där uppe är på min sida imon ;). Kommer de rätta frågorna så klarar jag tentan, men går de på det som jag inte kan spc bra så kan det gå hur som helst.
Är i varje fall inne på slutspurten och det känns väl om något ganska positivt. Har renskrivit lite och skall snart sätta mig och bläddra igenom en massa anteckningar. Därefter blir det till att gå igenom en gammal tenta för att sedan bocka av "att-göra-listan" inför morgondagen. Ser kvällen framför mig då jag sitter djupt insjunken bland alla böcker och sakta börjar fundera på självmord. Men som sagt, imon är det lördag och då är det jag som efter lunch kommer njuta av livet mer än någonsin. Oavsett hur det går, för nu orkar jag nästan inte bry mig längre, så är det iaf skönt att den snart är över. Då är det nya tag för på måndag morgon börjar nästa kurs. En hel söndag till ledighet :)

Alex fyller förresten år idag, GRATTIS!


Hoppas ni har en roligare fredag än vad jag har... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0