Någon bra födelsedagspresent?

Helgen är redan över, blev en ganska innehållsrik sådan trots allt. Hem till Gislaved i lördags och för att kunna komma in var jag tvungen att utlösa larmet. Hann så gott som stänga av det innan de ringde från Securitas för att få alla koder och avlösa allt. Efter det blev det iväg och hämta pizza för att åka ut till mormor o T. Vi hade en mysig kväll tillsammans och jag åkte därifrån med mycket bättre samvete än jag hade när jag kom dit. Alltid kan man glädja någon :)
Hemma i Gvd igen tog jag vägen förbi Ryttarvallen och parkeringen var full med bilar. Då slog mig tanken att tjejerna måste vara hemma snart, ringde Sanna o det visade sig att de redan var i Anderstorp. Till min mammas glada förvåning erbjöd jag mig att städa bussen så att hon slapp. Jag och Pappa var hemma vid halv 1 och därefter fortsatte kvällen hos F. innan jag var hemma igen vid 3 tiden. Söndagen innebar firande av Alex som hunnit bli 23 nu. Kom även på att pappa fyller imon. Vad skall man köpa? Han har ju redan allt...

Någon som har ngt bra förslag? :)





Kommentarer
Postat av: Frida Martinsson

Du menar att Jesper har tröttnat på att få fotbollsstrumpor? :) Verktyg brukar han väl vilja ha med det mesta har ni väl redan. En ny skjorta kanske, eller varför inte en upplevelse tillsammans med familjen. Fjolårets fotbollsresa var väl enastående, kunde väl inte blivit bättre.

Nej nu har jag en liten tös som skriker på mig. Lycka till nu!

Kramat från Frida o Julia

2008-10-06 @ 14:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0