LYCKLIG



Äntligen är det över...nu tar även jag helg.
När vi var färdiga redan vid halv 12 bestämde vi oss för att gå ut och äta för att på så sätt fira att ännu en tenta är över.  Hur vi än gör så har vi inget vi kan läsa på förens på måndag då nästa kurs börjar. Så jag är HELT ledig i 1,5 dag.
Nu har jag kommit hem igen och skall snart börja packa för att ta tåget till de småländska skogarna. Blir lite ändrade planer inför kvällen. Istället för utgång i Halmstad skall jag förbi mormor en sväng och hälsa på. Häromdagen ringde hon och undrade om jag fortfarande var i livet eftersom hon inte träffat mig på länge. Nu får hon till och med en lördagskväll till sitt förfogande så gud nåde henne om hon inte är hemma :). Därefter blir det hem och ha en riktig myskväll i soffan. Känns riktigt välkomnande nu!
Ikväll/natt kommer dessutom mamma och pappa hem, ska bli kul och se vad de har handlat den här gången.

 

Trevlig helg alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0