Jag trodde att jag lyckats blogga från mobilen, MEN ICKE!


För att få mig en paus i läsandet skulle jag lära mig blogga via mobilen, skrev några rader och därefter skickades detta till min s.k. blogg. Blev fundersam över att jag inte lämnat någon adress och lösen osv. Får sedan en bekräftelse på att det nu är uppdaterat...
Så jag har alltså lyckats skapa mig ett användar konto på blogspot.com.

http://dogcod863.blogspot.com/


Numera är jag riktigt trött på att sitta o läsa dagarna i ända.
Dock har jag inte riktigt tagit tag i allt som ska göras så får skylla
mig själv om jag inte klarar den. Tror faktiskt inte att jag gör det heller,
har gått in lite för oseriöst inför denna kursen.
Men men, nu har jag iaf lärt mig att blogga från mobilen. (TRODDE JAG)
För omväxlandets skull, en ganska rolig tillställning...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0