Att leva på bidrag

Nu var det länge sedan jag skrev, tiden har inte riktigt funnits till. Började veckan med lyckokänslor över att det redan hade gått en vecka in i oktober och att jag därmed inte hade slösat några pengar. Känslan varade i lite mer än 24 h. Tisdagen som innebar en ledig dag slutade i ett besök på Plantagen, Chilli, Willys och Nordic Safari. Där försvann över 2500 den dagen och hela mitt csn-bidrag var slut. Kvällen innebar besök av I., N. och G. då vi åt gott och hade en trevlig kväll. Onsdagen spenderades i Varberg för en heldag på Campus. Därefter tog jag helg och fredagen skulle innebära shopping i Gbg tillsammans med mamma o pappa. I efterhand vill jag inte ens räkna på hur mycket jag gjort åt, usch den här veckan går till historien. Som grädde på moset blev det även ett besök på Ikea ute i Kållered innan vi åkte hemåt. För er som känner mig vet att jag fullkomligt älskar Ikea och där går det inte riktigt heller att hålla igen. Hemma sent och stupade i säng nästan direkt. Lördag innebar kval och likaså fest för att fira herrarnas spel i div 3 nästa säsong. Vi lämnade Ryttarvallen kl 00:30 för att få oss en skymt av parken. Träffade en massa roligt folk och hade en av de roligaste utekvällarna på länge. Allt var bara så himla lyckat...
Idag är det söndag och även en dag innehållande bakfylla. Mår dock väldigt bra med tanke på gårdagen :) Ikväll blir det pizza och likaså till att bestämma mig över vilka bågar jag ska ha. Jag har beslutsångest. Hade så gott som bestämt mig men nu börjar jag tveka igen. Ska jag välja de som är tidlösa eller de som är tuffa?! Kan som sagt inte bestämma mig...

Det här inlägget blev inte roltigt någonstans! Men vissa dagar är helt enkelt sådana :)

Kommentarer
Postat av: sarre

Hörru! HUr går det med din profil på styleroom? ;)

2008-10-12 @ 18:31:44
URL: http://sandrasss.blogg.se/
Postat av: anonym beundrare

dålig uppdatering nu belloooo:)

2008-10-27 @ 15:20:39
Postat av: Martina

Hej Bella! :) Nu hittade jag äntligen hit, dock ser jag att det var ett tag sedan du skrev. Tack för idag tjejen, du är verkligen en klippa. Vad vore gruppen utan dig?! Ses torsdag!

Kramar Martina

2008-10-28 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0