TENTA!

Snart orkar jag verkligen inte bry mig längre. Sanna, jag har aldrig varit så här avundsjuk på länge, jag tror inte ni förstår. Jag är så trött på allt vad det gäller tenta att jag verkligen behöver helg och ledighet nu. Den varar dock in länge, måndag innebär tentaplugg igen för att skriva igen den 7:e och därefter är det sommarlov fram tills september förhoppningsvis.
Nu skall jag ta min käre bil och åka bort till Netto, jag vet att jag är lat, men man får ta och skynda sig när man skall hem till böckerna snart igen.

Jag är bara så otroligt trött på det här, jag har aldrig varit tröttare tror jag. Sen blir det inte bättre av att alla mina kära vänner har något kul för sig ikväll. De kallar mig för tråkmåns för att jag inte skall ut och jag är väl på sätt och vis lite tråkig... Men imon då jävlar, då skall jag ut och då skall vi ha kul... allihopa tillsammans!
Och det sista jag skall vara då är Tråkig, jag lovar dig Fidde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0