Senaste nytt

Här kommer senaste nytt från S. på Gotland:
Kunde inte annat än att slänga in det här i hopp om att Emelie ska läsa det och så småningom skratta åt mitt inspelade samtal.

"S. har hittat sig en svensk variant som hon anser är otroligt söt. Jag började fundera på om det verkligen var S. men efter några sekunder var det stockholmaren i luren och då var jag säker på min sak. Hon är så pass full att hon även lovar bort sina kära vänner vilket aldrig har hänt förut. Innan samtalet lider mot sitt slut berättar jag något som S. egentligen verkligen vill höra. Dock kommer hon på andra tankar och jag tonar ner när jag hör en hej vilt smackande i bakgrunden
- Öhh ursäkta men vad sa du?!
- Vi hörde vad du sa, ni träffades på Ica inte sant?!
Efter en tur om pojkarna från Ronneby och likaså en och annan ortsbo från de småländska skogarna är det dags att avsluta samtalet från Sveriges största tillhörande ö. Hon avslutar det hela med att hon är helt bäst och helt full. Det är våran S. det..."


Kvällen börjar lida mot sitt slut och jag är mot förmodan väldigt trött. Blev besök av Matilda från Växjö idag för att sedan dra oss bort till Maxi innan vi skildes åt. Jag tog mig vidare till parken för att njuta av Idas hemmalagade småpajer. Hur gott som helst!
Nu har jag precis kommit hem och jag är ledsen över att säga det men så här tråkig är jag en fredagskväll. Efter lite mys i soffan så somnar jag snart...men jag tror det är det jag behöver!
Morgondagen börjar tidigt och slutar sent!





What a beautiful morning, isn´t it?

Kommentarer
Postat av: emelie k

menar du mig? isf fattar jag inte!?

2008-05-17 @ 00:09:02
Postat av: emelie

haha hon har ju rätt i det hon säger, hon är helt bäst! hahahah!

2008-05-17 @ 17:05:32
URL: http://emeliekroon.blogg.se
Postat av: S.

jag hörde på träningen att det stod på issas blogg att jag visst haft det jäkligt kul på gotland, o det hade jag ju, men tänkte att jag var tvungen att kolla vad som verligen stod... ångest..haha inte för nått jag gjorde bara vårt lilla samtal, lr ja inspelade samtal... o sorry att jag inte lyssnade... drömde om dig me, du va jätteelak, bara så du vet... tur att det inte är så på riktigt iaf..ringde nu men inget svar.. så lycka till på tentan imon o ha en bäst dag!

2008-05-20 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0