DEN STORA DAGEN

Jag vaknade på helt rätt sida idag utav Bastis sms. Han var faktiskt först ut vid halv 7 i morse. Därefter har dagen rullat på i sitt glada tecken. En födelsedag brukar inte kännas speciellt märkvärdig men denna onsdagen 2008 är helt annorlunda. Det känns ungefär som att jag skall ta studenten igen, visst låter det plågsamt? ;)

Alla hör verkligen av sig eller skickar sms. Eller nästan alla, jag tror nämnligen att min farmor har glömt bort mig. Hon brukar alltid skicka en present i god tid innan min födelsedag och skriver alltid ihop ett mail på datorn för min alldeles egna och speciella dag enligt henne. Men i år?! Vet inte riktigt vad som har hänt. Helt tomt i mailkorgen i varje fall och än så länge inte något livstecken från hennes sida.

Men jag glädjer mig istället åt grattis från personer som jag inte riktigt räknat med. Innan tentan i morse blev det också en hel del gratulationer från klassen, väldigt många som uppmärksammat min födelsedag. Så gott som alla utom Hanna.
Det hela har sig en egen liten historia. Tenta på sin födelsedag kanske inte var så fel trots allt, allt gick jätte bra. Dock är jag lite orolig över alla uträkningar eftersom allt måste stämma 100% med facit för att bli godkänd. Men inget som lönar sig att gå och fundera på nu!
Dags för en fika med Anna o Maya nu och därefter blir det en liten aktivitetseftermiddag tillsammans med klassen. Ska bli jätte kul!

Haha, fick ett sms av Alex nu som firade mig redan i lördags. Verkar som att han tyckte att det räckte?
"Grattis måste jag väl säga ändå? Grattis".
Sådana kära sms skriver jag och min bror till varandra!



image101


Ha en bra dag alla!
...och tack för alla gratulationer!


Nu är jag 20 på riktigt 1988 - 11:35




Kommentarer
Postat av: sandra

Nu får jag lite dåligt samvete ;) MSNgrattning dagen innan kanske i gälls, och jag tänkte faktiskgt skicka någon minut över 00 inatt, men så hade ju tenta och jag ville inte väcka dig! Vi kan väl fika i helgen om du stannar i halmstad? jag bjuder! pussse

2008-05-21 @ 17:16:13
URL: http://sandrasss.blogg.se
Postat av: emelie

Haha vilken jäkla tur jag har! tänkte åka till halmstad idag och komma och hälsa på dig, men sen blev det inte så till slut, hade ju vart segt att stå utnaför din dörr och plinga sönder fingertopparna. Försökte ringa innan, icke nåe svar, du kan väl ringa när du komer hem från matchen. Och om inte så ringer jag ikväll igen! Nu är jag hungrig som en varg och tjurig som en tönt, måste handla mat! kiss

2008-05-22 @ 18:32:54
URL: http://emeliekroon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0