...Vädret är bra men dock inte jag!

Jag är så trött på att min blogg är så ful, men jag skall göra något åt det såsmåningom.

Jag är också trött på att ha ont i halsen, känna mig febrig och trött och över att inte orka följa med till Ikea. Jag då är det något som är fel eller har gått snett. Dessutom har jag en bula i huvudet som enligt pappa påminner väldigt mycket om en inflamation i skallbenet. Känns bra för en hypokondrier som jag. Om inte svullnaden har gått ner tills imon så måste jag gå till farbror doktorn...


Skall sätta mig på balkongen i skinande skolsken med en tjock skolbok, en filt och en glass! Visst är livet härligt ibland :P

Som sagt, vill bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0