Such a good life!

Jag har inte bloggat på ett tag, men för att gå rakt på sak nu när jag har 5 minuters dötid så skall jag berätta för er som undrar vad jag haft för mig de senaste dagarna. Tisdag innebar lektion och trots att den bara var två timmar så var alla helt döda efteråt. Det blev hem o sova och självklart vaknar man inte när man tänkt sig. Klockan är 16 när jag vaknar o har i princip sovit bort hela eftermiddagen. Därefter blev det promenad o deeptalk med J. och sedan hem för att äta o inspireras av Bygglov. Ja, visst gör jag! Varje gång ett sådant inredningsprogram visas på tv, vilket nu för tiden är ganska ofta, så slår alltid tanken mig att de skulle göra om mitt eget vardagsrum. Egentligen är det väl inte något större fel på det, det går att leva med, men om jag hade fått så skulle jag gärna göra om det. Alex tapetserade om året innan jag flyttade ner och visst är det synd o säga att jag inte hade valt samma.
Igår blev det en lång dag, lektion till halv fem och därefter dirket in till stan för att fika. Där sitter vi på Expressohouse i två timmar och en kort stund innan vi skall gå därifrån trillar en tavla ner rätt över vårt bord. Okey, egentligen var det inte så det gick till men jag sparar er kära läsare på den biten. Det var pinsamt nog!
Idag har jag också en lång dag, föreläsning 9-12 därefter kort lunch och sedan seminarie 12:30-16. Det sistnämnda är ett litet orosmoment. Ingen vet hur det kommer att gå till. Alla andra grupper är SUPERSERIÖSA o har säkert skrivit en hel uppsats att prata om medans vår grupp inte har gjort någonting. Majoriteten av oss har inte ens läst F. Nightingale som seminariet egentligen skall baseras på. Hur tar vi oss åt!!! Jaja, överlever det gör vi i varje fall - dock skall detta ingå i kursens betygsättning. Vi får väl hoppas på att han där uppe hör det här ;)


Dags att äta frukost!



Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Jag hjälper till med bloggdesigner .
Är du intresserad så mejla mig på [email protected]

2008-03-13 @ 08:31:01
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Hanna =)

Jag hjälper till med bloggdesigner .
Är du intresserad så mejla mig på [email protected]

2008-03-13 @ 08:31:47
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0