Lång, kort, ljus eller mörk

    

Jag har, ytterligare en gång, bestämt mig för klippa håret. Sist man pratade högt om det så var det bestämt att jag skulle klippa det "kort". Kort om man säger att det jag har nu är långt. Härom natten drömde jag om att det faktiskt såg riktigt bra ut, kommer väl bli en chock hos frisören om det inte blir som jag tänkt mig :P. Har dessutom lite funderingar över om jag skall färga det. Förhoppningsvis fegar jag ut och då blir det bara lite slingor men som oftast har det varit snyggt det med ;). Oavsett vilket det blir så krävs det att jag sover på saken. Har några nätter på mig för det lär inte hända något med mitt hår innan tentan är över... Det får bli prio 2 - precis som på sjukhuset!

Allt för mig! Dags att tömma diskmaskinen och krypa ner framför ett avsnitt av OC. Det är så grymt bra :). Som ni säkert fattat har jag inte kommit spc långt. One Three Hill ligger långt framåt vill jag lova, men det kommer nog det också!



Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Antonela

issa för det första så stavas det one TREE hill, hahah ; ) och för det andra kom igen kolla på det orka din tant-serier, hahaha!

2008-03-28 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0