Studenten 2008

Allting rullar på precis som jag vill att det ska rulla. Allt är underbart näst intill. En ynka liten sak som är i vägen, en tenta på lördag. Därefter tar jag och rullar hemåt mot balen 2008. Det vill jag inte missa. Sen tar jag sommarlov... vad härligt det ska bli.

Idag är det student för en massa nära o. kära. Jag fasar nästan inför 5-snåret eftersom det är ganska jobbigt att springa runt och försöka hitta alla. Men vi skall göra ett försök! Det värsta med dagen är ändå att en själv gör sig påmind om hur det var för 1 år sedan. Det finns inget som jag så gärna skulle vilja uppleva igen. Studenten o balen 2007 är två kvällar i mitt liv som jag sent skall glömma. De kunde inte ha blivit bättre! Till och med den där glasbiten i foten är jag glad för, trots allt. Den fick mig att inse något som jag aldrig har ångrat sen den dagen i mitt liv...



Jag klarade tentan i läkemedelsberäkning som stundade på min födelsedag... Sååå skönt!

Kommentarer
Postat av: MAYA

Grattis vännen, jag trodde heller inget annat.

Ses hos Johan den 14:e, du kommer va? :)

2008-06-08 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0