Student o bal 2008

Min tenta är över och som Hallberg säger det så har mitt sommarlov nu börjat. Det känns som en befrielse faktiskt. Igår kväll tog jag o Ida oss ut till Bolmen och spenderade dygnets sista timmar till sjöss med trevligt sällskap och god glass. Det enda som egentligen fattades var våra badkläder... Ja vi åkte faktiskt ut dit med tanken att vi inte skulle bada.

Igår var det dessutom Balen och vi kom fram till att det är skönt att gisledagarna, studenten och balen är över för nu har de inget att se fram emot längre. Allt grundar sig i ren och skär avundsjuka. Hade inte med mig kameran till student utsläppet och insåg att jag inte hade haft tid att ta kort, men på balen... Eftersom både Sanna o Emelie inte var hemma så lovade jag att ha kameran i högst hugg...



Malins student
Jag, Studenten o Sanna

Malin o Helene

Malin

Malin


Balen 2008
Emma o Fidde

Ida o Chrille

Jacqueline o Joel

Rybeck

Amanda

Elin o Max

Madde

Elin o Viktor

Louise o grabbarna

Emmie

Malin o Dullo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0