MIDSOMMAR

När jag skrev mitt första inlägg trodde jag aldrig att jag skulle sluta för det hela kändes som en ganska rogivande stund... Men nu är jag trött på det, jag tar mig förmodligen en rejäl paus. Bloggen går i ide...


Midsommarfesten var riktigt lyckat, mer intriger under dessa timmar hade inte fått plats. Men trots detta blev det för min del väldigt lyckat, bättre än väntat. Det var en massa trevliga människor och jag har insett att vissa andra inte betyder speciellt mycket längre. Det är samtidigt lite tråkigt men tiderna förändras :)
Midsommarhelgen blev iaf väldigt lyckat, frånsett att jag välte ner Idas snygga jordgubbstårta och att vissa inte klarade mer än några enstaka timmar av kvällen i vaket tillstånd. Kvällen eller morgonen rättare sagt avslutade vi med ett bad i tunnan och det hela hade inte kunnat sluta mycket bättre...



Trevlig midsommar på er!

Kommentarer
Postat av: Sara A.

Issa vad är det du säger, ska du ta en time-out? Hur skall jag då uppdatera mig om hur det går för dig hemma i Småland? Tack för samtalet igår, så kul att höra ifrån dig. Har faktiskt funderat på att börja blogga jag med. Vad sägs om SaraA.blogg.se ;)

Puss

2008-06-24 @ 20:15:31
URL: http://snartharjagenblogg.se :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0