Måndag!

På sätt och vis längtar jag till fredag, men isf fasar jag inför torsdag.

De kommande dagarna är inte precis några roliga dagar som man längtat efter. Man får känna på hur det är att studera. Speciellt när man inte varit duktig nog att ta tag i det tidigare. Men efter varje "period" lovar jag mig själv att ta tag i allt från början nästa gång så att jag slipper sitta med andan i halsen och tveka på att jag klarar detta.
Efter denna veckan är det över, då är jag inte längre ngn affärssystemare utan skall börja läsa till sjuksköterska. På så sätt känns det inte som att tentan spelar spc stor roll, men visst marknadsföringskursen i bagaget skulle sitta fint. På måndag börjar allvar nr 2 och ju mer jag läser om det desto mer intressant är det. Känns på något sätt som att det är mer jag...

Imon blir det till att plugga, ska upp tidigt för att gå en promenad med Maya. Som jag har saknat henne nu, skall bli kul att träffa henne igen. Sen är det hem och äta frukost och därefter tenta plugg, lunch, plugg, kvällsmat, plugg, tv, slappar tid och därefter är det God natt! 
Men men, på torsdag är det över ytterligare en gång och det skall bli skönt. Sen är det hem och fira och njuta av de sista veckorna som töserna fortfarande är på hemmaplan. Tror det blir parken på lördag om inte så blir det en mysig helg ute i stugan. Det skulle också sitta fint!

Känner mig lite deprimerad just för stunden, man bor i en skokartong och hittar nästan inte ut. Det är tur att man har en telefon så att man iaf kan höra rösten ifrån omvärlden :). 
Dags att städa upp i köket för det hade ngn glömt. Sen får jag väl kanske ta och läsa lite. Men som sagt, jag längtar till torsdag ef.middag, för då är det hårda livet över för ett litet tag. Då väntar en helg som jag ska njuta av, det är iaf något som jag på torsdag inte gjort på ett par dagar :)






Isabell






Det borde kanske inte vara så enkelt, men jag förstår dig samtidigt som jag tvekar på att det är vad du egentligen vill. Om jag själv fick styra o. ställa och att allt skulle bli som jag själv vill ha det så skulle det vara som det är nu - normalt. Vi pratar, pratar och pratar...
Ja, det är precis så jag vill ha det!

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag har saknat dig med ska du veta! Jag o Anna sa precis det att först när du är borta i småskogarna så inser vi hur stor roll du spelar för oss. Den är stor :) Tack för promenaden, ringer dig mitt i tentaplugget ikväll! Nu skall jag iväg och fylla på kylskåpet lite...
Kram Maya

2008-01-08 @ 17:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0