Man mår som man förtjänar

I torsdags tog jag tåget hem för att kunna träna hemma på fredagen. I hopp om att pappa inte skulle vara arg, Sanna vet varför :P. I fredags klev jag upp samtidigt som mamma o pappa åkte till Stockholm. Klockan var nog runt 7 på morgonen så dagen blev ganska lång. Åkte till Värnamo för att handla lite och likaså hälsa på Ida på jobbet. Hade släppt in katten (inte vår katt så just därför har vi ingen kattlåda) vid 9 på morgonen och hade råkat glömma bort honom. Därefter blev det brottom hem vid 5 tiden för att få ut katten fort som tusan och därefter gå skallgång i huset för att leta kattpiss.
På kvällen blev det sen träning och därefter ut till mormor för att spendera natten där ute. Numera känns det inte spc kul att ha ett helt hus för sig själv.

Lördagen innebar släktkalas och Björn Rosenström. Var ett tag sedan jag var ute och antagligen är det därför som jag mår som jag mår idag. Men man mår väl som man förtjänar eller vad man skall kalla det. Igår blev det iaf parken vilket var kul. Först släktkalas för att fira en massa födelsedagar och det är något som jag faktiskt ser fram emot, jag har en ganska rolig släkt ibland. Som oftast har jag varit yngst men min släkt har plötsligt förvandlats till ett barnsprudlande släkte. Numera har vi fyra små barn som gapar i ett från att man kliver innanför dörren. Visst var det härligt när man åkte därifrån. Kom till Ida vid 9 tiden tror jag, därefter förfest med folk som man inte träffat på länge och det var riktigt kul. Taxi till parken och det stod v'äl i en klass för sig. Behöver nog inte säga så mkt om parken heller. Idag har jag haft en riktig bakfylledag och ångest över gårdagen. Blev lite för mkt alkohol vilket gör att man tänjer på gränserna. På gott och ont. Fick iaf en bra avslutning på kvällen, ja den kunde knappt ha blivit mkt bättre...


Dags att bänka sig framför handbollen, Danmark kanske till och med tar och vinner EM-guld. Vore kul! Åtminstonne för min käre danske far...


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0