Intensivt

Förr var jag van att ha tusen saker att göra och det var med nöd och näppe som man hann med allting. Numera har jag liksom slagit av på takterna och hinner absolut inte med ett skit. Idag när jag för en gång skull varit aningens effektiv känner jag mig hyperstressad och att allt går i en enda fart.. Men visst är det kul. Jag tycker om att leva :)

Lektion idag och det var kul att träffa alla igen, vi blir mer och mer som ett stort team och jag trivs verkligen med min grupp, yey. Efteråt skulle jag o J sätta oss i bibblan och försöka få lite gjort vilket slutade med att vi plöjde igenom sumeringen av Andra Avenyns avsnitt igår och likaså vart vi gjort i helgen. Vi sitter nog en timma och inser att vi inte hunnit med så mkt och att det är dags för Maxi. Vi går och handlar och notan hamnade på 351,50. Numera handlar jag hur dyrt som helst... Jag som varit ekonomisk i ett halvår har förvandlats till slösa på bara någon vecka.
Nu har jag iaf kommit hem och skall snart bege mig mot Bolmens. För en runda till A-S och lämna tillbaka lite papper och sedan till Emelie för att lägga upp lite planer för att träna.
Sen skall jag titta in hos J, på vägen hem och om jag hinner så skall jag till Anna och titta på Andra Avenyn. Jag har att göra.

Imon har jag iaf lovat mig själv att jag ska ta mig en morgonpromenad. Det tillhör ju numera mitt nya och mer hälsosamma liv. Jag har börjat bra, pizza en gång i veckan (jag skojjar inte nu - fråhga Ole Dole. Det räcker att jag säger mitt namn så säger han "Ahh hej, det gamla vanliga" hahaha). Utöver min pizza så köpte jag idag 10 stora chokladbitar - Mars Delight. Sen utöver det så blir det chips och godis om vartannat. Samtidigt som jag äter så tänker jag att jag lever faktiskt bara en gång och varför inte njuta då? Men sen när jag hamnar framför ett sådan samhällspolitiskt program där det diskuteras om hur fetman tagit över våra liv då blir jag helt plötsligt bästa vän med anorexia. Okey, jag överdriver men det känns nästan så. Då lägger jag upp lite planer över hur jag skall äta och det varar någon timme. Dagen efter är det första som jag gör på morgonen att ta upp tre LJUSA mackor ur frysen, en rejäl klick med smör och därefter en massa ost...



För er som undrar så klarade jag tentan, fy fan asså det trodde jag aldrig.



Dags för andra halvan av Grey´s Anatomy...




I natt drömde jag en dröm som jag absolut inte ville vakna upp ur. Men får skylla mig själv för det var jag som hade ställt klockan på halv 7 för att sedan få somna om och gå upp vid 10. Tillbaka till drömmen, det var den bästa på länge och jag hoppas på sätt och vis att det vore verklighet. Då vet jag iaf vad alla tycker och tänker. Jag vill och du vill, iaf i drömmen. Visst är det härligt att drömma såna drömmar?



Kommentarer
Postat av: sanna

sant vi pratade typ om d innan o då kom alla sånna tankar upp, hmmmm o ja le dole jag, iss är stammis:) issas special vesuvio med kyckling o sås typ va, haha gott iaf

2008-01-28 @ 21:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0