Går det så går det...

Igår lovade jag mig själv att jag skulle ägna dagen åt att läsa. Började bra, besök vid halv 12 vilket iofs gjorde att vi förhörde varandra och diskuterade kring olika frågor osv. Vi tittade igenom några tentor och sen var det klart.
Skulle enligt planerna bli en promenad vid 2-tiden. Men som med allt annat - det sket sig. Det regnade och vi var inte klara med pluggstunden. Vid tre däremot kändes det som att vi båda hade läget under kontroll. Slängde i mig lite mat och så kom Maya och det var dags för promenad. Sen gick jag i fällan. Hon hade lånat OC-säsong 2 boxen av en kompis. Vi som i min familj numera inte har 5:an eftersom det inte är någon fotboll har alltså missat denna berömda serie. Men jag går inte av för hackor... Vi bestämde att vi skulle se ett avsnitt och att jag sedan skulle palla mig hem och plugga. Sagt och gjort. Vi såg ett avsnitt och helt plötsligt hade vi sett 3 stycken. Klockan var därmed halv 6 och allt för mycket. Dags att gå hem!

Väl hemma tittade jag igenom lite anteckningar och det kändes på n¨ågot sätt som att går det så går det. Jag tycktes ha någorlunda bra koll iaf. Spelar ju inte någon större roll om jag inte klarar det. Men men, nu är jag nästan lite förtvivlad. Känns som att det är 100 saker som jag glömt att läsa om. Jag har natten räddad!
Dags att cykla och handla mat nu iaf och sen blir det någon timmes plugg. En sak är iaf säker, jag ska lägga mig tidigt ikväll.

Om mindre än 24h är det helg för min del, ska bli grymt skönt!





Kommentarer
Postat av: Sanne

Det var värst va du bloggar tjejen! Nu kan jag hålla lite bättre koll på dig.
Saknar dig!

2008-01-15 @ 16:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0