3 januari 2008

Var ett bra tag sedan jag egentligen skrev något vettigt


Desto oftare man skriver desto lättare är det på något sätt. Känns mer eller mindre som en plåga att sätta sig och skriva några rader nu.


Mitt nyår blev över förväntan. Vi hade väl egentligen inte allt för höga förväntningar men som oftast brukar det bli som roligast då. Det har sin charm att det ser olika ut år för år...
Vi var hos Emelie i Frösakull där Emelie stod för middagen och den blev riktigt lyckad. Det är den iofs alltid när Emelie eller Ida står för receptet men ändå... Vid tolvslaget var vi nere på stranden för att titta på fyrverkerierna och önska ett gott nytt år. Sen var det fest, och därefter efterfest då några inte orkade vara uppe längre. Men det kom extra tillskott i form av 5 killar så det blev lite fart på det hela. Jag klarade mig ända tills kl 7 på morgonen innan jag också svek, därefter var det nog bara en kvar. Vid klockan 9 ringde någons mobil och därefter var det lögn att kunna somna om - dags att gå upp.

Där var en någorlunda kort sammanfattning. Det hände en hel del roliga saker men det har vi lovat varandra att inte prata högt om. Likaså allt ang nyårslöften för de ska man väl egentligen håll för sig själv ;) Haha.




Gott Nytt År!





image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0