Lycklig


Helgen känns som ett avslutat kapitel och just därför kommer jag nog inte att nämna spc mycket om den...
Inte för att den på något sätt inte var bra för det var den. Den var riktigt bra och jag har kännt mig ganska så lycklig :). Jag har fått användning för lite shoppingmani och det gör det alltid extra roligt!

Iaf är det söndag nu vilket egentligen innebär bakfylledag och sova ruset av sig fram till lunch. Kom inte upp spc tidigt dock men det hör till när jag varit uppe tidigt både fredag o lördag. Sitter med en massa papper som innebär skolarbete och ett mer eller mindre ansenligt arbete som skall vara inskickat och klart imorgon. Men jag har ju hur mycket tid som helst på mig. Visst är det så det låter, såhär dagen innan allt skall vara klart. Jag skall i varje fall sätta mig några timmar nu och försöka få lite gjort.


Dessutom skall jag titta på tapeter för imon måste de beställas. På lördag skall de tapetseras : ) alltid lika kul. Därefter är det enbart mina skåpsluckor och mitt fula kakel som jag kan klaga på... men det lär väl dröja till dess att jag får göra om något där.

Hämtade förresten mitt köksbord i onsdags, härligt att kunna äta i köket igen. Har ätit ute vid tv;n i nästan två veckor nu ifrånsätt då jag haft besök. I varje fall så började vi montera jag o J och  det gick snabbt... sen var det iväg till skolan och jag insåg att jag troligen behövde hjälp med att bära in det i köket. När jag väl kommer hem upptäcker jag att dörren är 70 cm bred och likaså köksbordet...! F*N! Jag fick skruva bort dörren för att få in det och det lyckades så nu står det där i mitt kök. Aningens för högt men jag får väl tänka att jag någon gång kommer att flytta till ett ställe där det kommer passa perfekt. Stolarna lyckades jag felmontera så fick ta med några hem till pappa. Han har satt ihop de och nästa helg kommer de ner till mig... Då börjar det mesta att bli klart...


Nej nu skall jag ner och fika - Sanna mamma har köpt semlor, haha.

Ikväll blir det kanske bio, får se... och likaså bokar vi vår resa till Mallorca. Skall på sätt o vis bli skönt när det är ur världen - en sak mindre att tänka på.



Kommentarer
Postat av: Maya

Åhh, skall du tapetsera om :) Va kul. Du kommer ju att ha en totalrenoverad lägenhet snart ju... o ändå är det nästan 3 år kvar. Du milde!
Ses ikväll going!

2008-02-25 @ 09:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0