Längtar efter sol och bad, att kunna gå i vattnet längsmed stranden...

image49

Längtar efter sol och bad, att kunna gå i vattnet längsmed stranden....



Idag har jag varit otroligt nyttig utifrån alla dessa timmar i vaket tillstånd. Efter en hel dag i skolan med föreläsning, världens roligaste lunchpass och även praktisk prövning bestämde oss jag och J. för att ta en ordentlig promenad ut till flygstaden. Strålande sol och därefter flygstaden nästa vilket blev en ganska lång runda fram och tillbaka. På lördag då familjen kommer ner på besök skall jag se hur långt det är men skulle inte bli förvånad om det vore över en mil. Jag skall uppdatera er i varje fall. Det var häpnadsväckande härligt när man steg innanför dörren igen. Svettig men kall om baken ställde jag mig i duschen och tog säkerligen slut på det mesta av de varmvatten som fanns kvar.

Skönt med en lång promenad och ett gott samvete. Ävenså extra härligt med att börja morgondagen med sovmorgon och, för att inte glömma detta, sluta denna kvällen med mys i soffan framför Private Practice.
 

Jag har hittat en döläcker bikini - mamma tycker att jag skall köpa den!





Ena dagen är jag förälskad och inbillar mig saker, andra dagen vaknar jag på fel sida och då vill jag absolut inte ha dig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0