I´m on my way

Igår var det storm här nere, stormen Tuva. Tror dock inte att det har gått över än för det blåser extremt mycket nu också. De varnade på Hallandsnytt att alla borde hålla sig inomhus. Än så länge har jag bara sett en fallen flaggstång men å andra sidan har jag inte gått spc många meter.

Idag är det föreläsning i Varberg kl 11-16 och därefter blir det hem och packa för att sedan möta Alex på stationen och byta nycklar. Är hemma vid 8 och om allt går enligt planerna så skall vi vara påväg till Vmo vid halv 9. Visst är jag en opptimist?! :) Men jag känner på mig att det inte kommer fela spc mycket mer än en kvart eller så...
Förfest i Vmo och sen blir det bowling och om planerna inte går i lås så ska vi på Harrys också. Det lär bli en trevlig kväll!
Imon är det match mot Mariebo och sen bär det av ner till Halmstad igen där jag o tjejerna här nere skall ut på partaj. Blir nog trevligt det också.
Sen på söndag blir det en heldag i sporthallen för Elin kommer och spelar. Likaså Halmia spelar så det skall bli riktigt kul att se. Även pappa kommer ner på besök så vi skall fixa lite i lägenheten, dvs. tavlor, montera möbler, sätta upp gardiner och om jag får som jag vill så skall vi även åka och köpa ett nytt köksbord :) Det återstår att se...:)



Har nog inte mkt mer att säga, dags för frukost :)




Isabell

Kommentarer
Postat av: dagssssss:)

för cool fest! från emelie

2008-02-01 @ 16:22:31
Postat av: Maya

Lycka till på matchen Snygging! Kommer du sen?

2008-02-02 @ 12:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0