Det regnar här i Halmstad idag...


Ganska så typiskt. Det första jag gör på morgonen är att sätta på radion, vet inte varför men det har blivit som någon slags omedveten tradition. I varje fall så den första låten de spelar denna morgon är "Carola - Det regnar här i Stockholm idag". Tittar ut och det är precis vad det gör här i Halmstad också. Det har regnat så gott som konstant sedan jag gick upp vid halv 8. Förra veckan då jag hade bil var det självklart klarblåhimmel och sol. Då hade jag ju endå backup för om värdet skulle dala. Det har det gjort! Och nu är även "sportlovet" slut så mitt busskort börjar först fungerar efter kl 16:00. Jag fick helt enkelt sätta mig på den fådda cykeln och trampa till skolan.
Nu har jag kommit hem och satt upp mina gardiner i sovrummet, likaså hängt upp en tillfällig lampa i köket. Har även bestämt mig för mina tapeter och det känns kanon! Kommer nog att bli bra.

Har en känsla av ångest som tynger mig men när jag funderar över vad jag har för arbete att göra är det inte vidare mycket. Jag borde läsa men det kan jag ta tag i senare. Tror faktiskt att det är Sannas prat som har varit den bidragande orsaken till det här. Att det är hon som har saker att göra och inte jag. När jag tänker på henne och jämför så mår jag genast mycket bättre för hon verkar ha en helvetesvecka nu. Kallas det skadeglädje? Jag får nog igen mitt sen...!

Idag skall jag ta och storstäda hade jag tänkt. Alex har lånat lägenheten över helgen och jag fick ett trevligt meddelande på spegeln ute i badrummet "STÄDA TJEJEN!".
Dagen räddad i varje fall! Skönt med förmiddagsföreläsning- då får man eftermiddagen över till annat!


Förresten, skall tillägga att jag har varit en ambitiös bloggare under de senaste dagarna, 24, 25 o nu 26 februari... ;)


/I.E.M.N





Känns bra att jag har fått det svart på vitt. Att jag fortfarande är din allra bästa vän och att du inte för en sak i världen skulle byta ut vår vänskap. Jag säger det samma om dig, även fast det till ytan inte ser ut att vi har det så bra... Men så som det är nu så funkar det för dig, för mig, för henne, för honom, ja för alla...
........ - "Det går bra nu" :)




Kommentarer
Postat av: Felicia

Det pågår en design utlottning i min blogg just nu. Kolla gärna in om du är intresserad! :)

2008-02-26 @ 12:31:51
URL: http://CentralPark.blogg.se
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra dag :)

2008-02-26 @ 12:34:37
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Martin (videobloggarn)

trökigt med regn :/

2008-02-26 @ 12:41:19
URL: http://videoklipp.blogg.se/
Postat av: Emelie

hej alskling!

2008-02-27 @ 02:19:11
URL: http://emeliekroon.blogg.se
Postat av: Patricia

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; www.gratisbio.se

Du får 75 poäng i välkomstbonus om du använder länken =). Ha det gott!

2008-02-27 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0