Bad hungover in ten minutes and fifty seconds, sen var det inte mycket mer



Vet inte vad jag har gjort/ställt till med för att förtjäna det här. Först en aning tröttare än vanligt och därefter huvudvärk. Jag brukar istället briljera med friskhetstecken men nu är det andra tider. Det totalt dunkade i mitt huvud under morgontimmarna och jag har inte varit med om något liknande, inte ens på en extrem bakfylledag. Det hela blev heller inte bättre av att jag o Hanna hade en djup diskussion angående migrän häromdagen. Men efter olika kriterier för det tidigare nämnda fenomenet så är jag utesluten ur fallet, tack o lov.


Dags för att inta två alvedon och hoppas på bättre tider. Skall snart bege mig till Calles Färg för att välja tapeter till köket. Mamma tycker att det vore snyggt med något vågat med lite färg - turkost är hon inne på. Medans jag själv är den traditionsbundna i fallet och skulle kunna nöja mig med något i grått. Är jag tråkig? Vanligen brukar det vara tvärt om i vår familj. Mamma brukar få protestera när vi är ute på djupt vatten "tänk att ni skall kunna stå ut med den här färgen, inte bara en månad utan ett helt år..." Okey, då är alla tänkbara tapeter plötsligt inte lika snygga längre.


Jag har i varje fall problem med att välja, hjälp mig någon, tiden håller på att ta slut!




Idag blev även resan bokad så nu blir det alltså en vecka på Mallorca sommaren -08 tillsammans med vännerna. En aning tidigare än vad vi till en början hade planerat men med tanke på omgivningen och dess omständigheter så blev det nog ännu bättre nu :). Vi åker den 5:e och kommer hem den 13:e... Tyvärr är den 13:e en söndag vilket innebär att festen är slut när vi kommer hem och att fjolårets partykväll inte kommer att upprepas. Lite synd för den kvällen hade vi faktiskt riktigt kul... Men men, jag ser iaf fram mot en härlig vecka där nere i år igen!




/Isabell 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Issa! jag tycker att rött och grått är snygga färger till ett kök :) vitt och rött funkar alltid! fast tänk va fräckt med turkost! vad sägs om en promenad på onsdag? Puss

2008-02-25 @ 20:08:53
URL: http://sandrasss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0