Alla Hjärtans Dag - vilken överraskning

image46



Än så länge har dagen varit helt underbar. Började med att jag gick upp tidigt för att ta mig en promenad tillsammans med Maya och därefter en härligt frukost hemma hos Anna. Solen skiner precis som om det vore sommar. Vaknade till o med av att solen sken in i sovrummet och då är det härligt!
Efter frukosten var det hem som gällde för att få lite gjort. Har pluggat lite och spirat idéer kring vårt DUP-seminarium som vi skall ha nästa vecka. Men har mer eller mindre insett att jag får försöka ägna mig åt det i helgen istället.
Känslan som brukar infinna sig då man skall ta bussen ut till Tylö finns här just nu, sitter i short och t-shirt och termometern på balkongen visar + 28, visserligen i solen. 

För ungefär en timme sen plingade det på dörren och jag, ovetande om vem det egentligen var går och öppnar. Detta utan att ens titta efter i titthålet om det kanske var någon från tv-licens bolaget, man vet ju aldrig. Dum som jag är lät jag dessutom tv:n stå på så det var bara att hoppas på det bästa. Öppnar iaf och där står ett blomsterbud haha. Första tanken "Han måste ha gått fel för jag ska inte ha några blommor!". Därefter frågar han vad jag heter och lämnar över blommorna och tackar för sig. Någon har alltså skickat ett blomsterbud till mig på Alla Hjärtans Dag och på kortet står det inget mindre än... "Från någon som du egentligen inte tror att det är..."
Tack för den!
En sak är iaf säker, jag har ingen kille och ingen flört på G heller så jag har ingen aning om vem som skickat blommorna. Fina va de iaf och nu står de gallant på mitt tillfälliga köksbord! Ja, jag väntar fortfarande på ett nytt :)


Dags att laga lite mat och därefter skall jag till Maxi för att handla lite mat...ikväll har jag lovat mig själv att jag skall ut o springa och likaså tvätta för första gången på ett halvår - det ni!


Ha en bra Alla Hjärtans Dag allihopa!




Kommentarer
Postat av: EMelie

Hey issa och stora kramar pa alla hjartans dag for de forsta. Ja klart vi uppdaterar de regnar ju, vberkar som att ni har de mkt battre. skojar du me 26 grader?? Ohoo,,labba me blod och sant ar inte min grej skulle svimmat. Saknar dig. kisses

2008-02-17 @ 10:26:19
URL: http://emeliekroon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0