Choklad

En eftermiddag som är ledig, va härligt! Var hemma från jobbat vid 5-tiden, det tog en hel timme att ta sig hem idag. Tröttsamt och ganska segt. Därefter skall man ta sig något att äta och sedan kommer självklart sockerbegäret. Det suger i sockertarmen som mamma skulle ha sagt. Nu när jag trots allt är ledig har jag bestämt mig för att njuta av den också. Har redan lyckats klippa 1,5 Geisha, det är visserligen "bara" 150 gram. Finns nog ingen choklad som är så god...

Nej nu skall jag äta upp den sista halvan och titta på ett avsnitt av årets julkalender. Kan helt enkelt inte gå 24dagar utan att ha hängt med i Sveriges största händelse för barn :)









Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej bello! Jag gick o la mig fyra, var ju tvunge att titta på ett avsnitt av sex and the city innan jag somnade med. Så idag var jag också trött kan jag lova. Haha mm det var inte den snyggaste bilden men det var den enda på oss alla i tjejteamet, eftersom du inte ville vara med på niclas "pepparkaksbild" haha. Nu ska jag åka till systembolaget:) Vad tyckte de om kladdkakan?

2008-12-05 @ 14:29:09
URL: http://emeliekroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0