Thats the way you like it for sure


Dagen började lika dåligt som gårdagen slutade. Igår kväll efter matchen hade jag inte spc stor lust till att sätta mig i bilen och köra de 10 milen ner till Halmstad som var tänkt. Hittade dock en riktigt party skiva så det blev ev rejäl stämningshöjare :). Fick även se mitt livs första "fartkamera in action foto", både jag och bilen framför hade precis kört om och eftersom pappa har fartkameravarnaren i sin bil så fick jag gå på känsla. Jag tror iaf inte att det var mig den tog för jag var inte riktigt framme vid stolpen då "världens största blixt" öppnade sig. Hela himlen lystes upp typ. Jag var i extas resterande delen av resan haha!
Idag på morgonen, lagom färdig till att åka till skolan ringer de o säger att lektionen är inställd och flyttad tills imon. Sämsta tänkbara start. Jag skulle alltså stannan hemma igår kväll... Då hade jag inte missat mitt efterlängtade tv-program, en filmkväll och likaså grannarnas grillafton.
Men men, härligt med en ledig dag med sol. Skall packa bilen nu och bege mig hemåt till Gislaved igen. Hoppas på att jag får lite gjort i eftermiddagssolen och att jag sedan hinner träffa Ida en snabbis, var länge sedan vi hade våra djupa stunder nu. Ikväll kommer mamma och pappa hem. Jag längtar faktiskt lite smått efter dem!



Solen skiner o. jag är på gott humör!


Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0