GRIMSBORG NÄSTA


Det känns nästan som att man lever i dvala. Det ända som jag gör/borde göra är att sitta och läsa för att lära mig allt inför tentan på lördag. Men det går inte, jag orkar snart inte mer. Får hela tiden höra att det kommer gå bra och trots att jag för det mesta brukar tro på er så gör jag inte det den här gången. Jag grejar inte det här. Kändes skönt när Annete igår intalade mig till att ta det som det kommer. En omtenta är inte hela världen. Men visst känns det som ett underlag, jag har aldrig blivit underkänd i hela mitt liv. Det är knappt att jag ens fått ett G, och har man fått det har man varit besviken. Förutom nu när man läser på högskolan, som oftast har vi inte kunnat få bättre än G och nu är man trots allt nöjd. Kommer vara annat om 3 veckor då vi får tillbaka tentan, jag är så gott som säker på att jag sitter där lite senare i maj och gör en omtenta, men what the fuck det spelar egentligen inte någon större roll...

Nu skall jag ner och äta lite innan det är dags för att hämta upp resesällskapet till Grimsås. Spelas match på Grimsborg ikväll och vi skall faktiskt ta oss dit för att titta.
Imon blir det plugg o C-seminarium och på lördag blir det min första underkända tenta på högskolan.
Förtjänar jag ett grattis kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0