Det bor en ängel i mitt hus - Tallang 2008

Helg?!

Känns precis som en helt vanlig skoldag för min del. Gårdagen var den första fredagen på länge
 
som jag "egentligen" var ledig. Ingen träning och inga andra måsten. Enbart en fredagskväll i

soffan i min egen lägenhet med 14 000 olika böcker och ett dåligt samvete över att man inte

börjat tidigare. Jag hamnade dock framför tv:n i hopp om att hitta något som skulle ta över min

uppmärksamhet för en stund. Talang 2008 blev resultatet och en del medverkare var riktigt

bra...

Nu är det över, tentan är gjord och dagens skall tillbringas i njutbart sällskap, kan man

kalla det så? Imon blir det Helsingborg en runda och sedan blir det till att åka med pappa hem

till Gislaved för att spela match och skriva ut övningstentor till nästa kurs. Den här gången skall

det börjas i tid, var så säker.

Dags för att städa, snart får jag finfrämmat :P.



Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0