DET ÄNDA SOM FATTAS ÄR SOMMAR OCH BRUNBRÄNDA BEN...!

Gårdagens promenad kunde inte ha slutat mycket bättre. Blev en lång och härlig strandpromenad och därefter skulle killarna tydligen grilla. Vi var förbi dem en runda och åt bränd fläskfilé o klyftpotatis. Låter kanske inte så frestande men det var verkligen jättegott. Slapp dessutom laga mat själv :)  Dock missade vi hockeyn, men efter att LHC vunnit de två första finalmatcherna trodde jag inte att HV skulle ha så mkt att säga till om. Men nu är det vänt, 2-2 i matcher och som det "givna HV-fans jag är" så hoppas jag på vinst i Kinnarps imon.


Tisdag denna vecka innebar ledighet och den spenderades delvis på golfbanan, ja ni hörde rätt. Det var Maya som kläckte denna ypperliga idé igår då vi konstaterade att vi aldrig är lediga på samma dag. Men idag var hyggligt nog en sådan dag då vi är lediga båda två... Jag vann golfrundan för er som undrar (4 över par) men något vidare skönspel var det inte tal om....



Dags för att äta rester och njuta av en lugn kväll i soffan :)



 

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha, så dåliga var vi inte. Detta får vi absolut ta o göra om. Ska du inte berätta vad som hände på 7:e inspelningshålet? :) Haha.
Ha det bäst vännen!
Kramar

2008-04-16 @ 08:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0