Denna sommaren kan bara inte misslyckas!

Sommaren -08. Jag brukar aldrig vara den som längtar något extremt efter årstiderna, de kommer när det kommer. Men nu är det ett undantag. Jag vet inte vad det är med mig men troligen är det succén från sommaren 2007 som gör att 2008 känns så himla eftertraktad. Jag längtar. Sommaren börjar när jag får mitt "sommarlov" 31 maj och avslutar terminen med Gisledagarna! Sen är det lite jobb i juni och en hel del 20-års dagar att fira :) Därefter Mallorca 5-13 juli, Italien 19-4 augusti och oändligt många nätter ute i stugan....

image65





Life is a long long way, smiling by behind and looking forward to everything... 
Everything that will make it happend!

Att en låt kan göra en på så mycket bättre humör.
Ja en låt och ett telefonsamtal - våra planer blir bara bättre och bättre!



Denna sommaren kan bara inte misslyckas, det skall vi se till!


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilket fint inlägg, med massa fina bilder! Roligt! Jag kommer till halmstad på fredag, är du där då? kanske kan ta en promenad? annars är jag nere hela nästa helg, vore roligt att dra ihop något ;)
Puss

2008-04-02 @ 22:30:26
URL: http://sandrasss.blogg.se
Postat av: Johanna!

Åhh vilket härligt bildkollage! Jag längtar också efter sommaren!
Ha en bra dag!

2008-04-03 @ 21:47:28
URL: http://johannah.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0