Lyckligast i världen

Ungefär så känner jag mig nu. Igår ville jag rent ut sagt byta liv med någon, vem som helst förutom någon i A.S.P. Och isf skulle jag velat byta tillbaka nu, för nu är helvetet över.
Jag känner mig som lyckligast i världen bara för att jag inte har någon tenta som hänger i luften. Dock vet jag inte om jag klarat den än. Jag missade hela fråga 4 iaf. Så ska jag vara ärlig så blir det säkert ett nytt försök i december. Men men, det tar vi då. Nu skall jag packa - sen blir det till att njuta och såsmåningom även hem till skogarna igen...

Upp tidigt imon!




nu är allt snack om tenta över, för den här gången... på återseende!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Visst är det härligt att det är över. Man blir rätt trött efter en sån här vecka. Var det okey att jag sover hos dig nästa vecka?
Kramar

2007-10-26 @ 08:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0