Ångest

På sätt och vis längtar jag till fredag, men fasar inför torsdag.

De kommande dagarna är inte precis några lyckosamma dagar. Man får känna på livets hårda som mamma brukar säga. Upp på morgonen för att få i sig lite frukost och därefter tenta plugg, lunch, plugg, kvällsmat, plugg, tv, slappar tid, god natt. Om jag nu håller mig till detta så borde jag väl kunna fixa tentan. Dock har jag nog gått in lite för lite för det här. Jag har inte ens läst ut hela boken och frågan är om jag skall gå på Tobbes sammanfattning över hela boken och likaså på de PowerPoint slides som vi fått. Kommer man att klara det då? Boken är ändå så pass svår att förstå att man inte fattar vad det egentligen är man läser...

Känner mig lite deprimerad, man har ångest och det är nästan så att man skulle vilja säga att livet suger just nu :P. Är lite arg på mig själv att jag inte börjat tidigare... för isf hade väl inte min ångest infunnit sig.


Back to reality, dags att fortsätta läsa lite. Men som sagt, jag längtar till fredag, för då är antagligen det hårda livet över. Då väntar en helg som jag ska njuta av i fulla drag :)




Isabell


Kommentarer
Postat av: Sanna

Då längtar vi tills på fredag tillsammans då, o förhoppningsvis en helg tillsammans oxå, en vecka med två tentor som slutar på fredag.... mmm skönt när det är fredag och klockan slagit 12... ses i helgen pöss

2007-10-22 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0