Okey jag hade jäkligt kul...

Efter att jag avslutat arbetsveckan var det en välförtjänt helg som väntade. I fredags var det till att vara så onyttig som det bara gick, kakor, pizza, chips, godis, kakor och glass. Det måste varit långt ifrån en av mina kalorisnåla dagar som ska tillhöra mitt nya liv... så småningom...

Lördag innebar Ljungby och fotboll i ösregn och totalt oväder. Hemma igen halv 7, och nu väntade vi spänt på utgång. Halv åtta skulle bussen gå, vi hade packat och hann till bussen 1 minut innan departure. Där hade vi tur, dock mer otur kort därefter. Busschaffisen "skulle väl vara snäll" så han erbjöd sig att bära våra väskor till bagagutrymmet. Jaha, där försvann vår dricka och vår förfest blev både kortare och kraftigt försenad. Halv tio var nog klockan när vi korkade upp i Alex lägehet. Dock ingen större skada skedd för så snabbt har jag nog aldrig blivit full. Frida körde oss mot Östra stranden och Hagön där killarnas förfest väntade. Bussen in till stan, en och annan drink, B&B, Pastavagnen och ja vet vad...
Jag hade riktigt kul, lagom full, lagom trött och lagom på G...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Miiii! Hej älskling! hur mår du? hoppas bra! Nu är jag hemma, svinligt skönt men tråkigt väder. Ikväll åker jag till Halmstad och imorgon ska jag UT och HA KUL! hahahah! Ingen återvändo. Ska du me eller?JA för fasen!klart du ska det. :) Saknar ju dig juu. Förlåt att jag inte ringt, men jag ringer ikväll. Då ska vi tala om allt som hänt under tiden vi ej setts, och det är länge.KUL! Just nu sitter jag och äter potatissallad. Jag gillar inte ens potatissallad, jag mår illa av det. Ändå har jag ätit det frivilligt varje dag i typ tre veckor, wacko. Damn, hey puss puss aj lov jo

2007-07-10 @ 10:56:46
Postat av: Malin

Det där lät riktigt kul. Jag har mitt kvar att se fram emot och det är jag glad för. Ska försöka undvika surströmmingen iaf!
Kramar

2007-08-10 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0