Flowing

Allt känns bara så underbart just nu. Man är i en stund i livet där man bara vill stanna för evigt. Tack vare dig Ida, du gör underverk : )
Igår var det Björn Rosenström som entrade parken. Kvällen blev lyckad. Kändes lite stressande till en början men det slutade bra. Dessutom får vi inte glömma Olof och Olivers bravad, att ligga i diket intill elljusspåret, what about! Allas tider raserades plötsligt.
Efter ideligen dans skulle vi ha både samvete och tid att gå på efterfest. Alltså ingen match söndag. Detta blev inte allt för långvarigt då Maria råkade ha det istället. Vilken taiming vi alla fick till.

Tack för en kväll att föreviga i ens minnen!   Lite väl poetiskt


- Average Joe

Kommentarer
Postat av: M.

Men Issa, du glömde allt att berätta om bordet. Det jag ju utan konkurrens kvällens andra höjdpunkt! :) Tack för en lyckad kväll.

2007-01-28 @ 21:17:04
Postat av: emelie

hej issa nu har vi varit o snackat med peter.det gick bra.han sa att vi skulle ha presskonferens på onsdag.men jag får nog inte vara med för att jag inte är med i ledningsgruppen!SKÖNT.Jag och Ida vet inte var du och sanne är just nu men vi letar!

2007-02-05 @ 10:23:15
Postat av: Anonym

Vad härligt Emelie! Du hittade oss! ;)

2007-02-05 @ 22:13:03
Postat av: Anonym

DEn där ida verkar snäll :)

2007-02-09 @ 16:38:58
Postat av: Anonym

Snäll och snäll. Den där ida verkar vara en mystisk kvinna, men på ett enastående sätt!

2007-02-11 @ 14:00:22
Postat av: Anonym

hey där partyprincess =) Hoppas du hade roligt igår och att du utförde några skandaler! Nu är jag och jobbar, ska be sofia tipsa om vart vi kan ta vägen i Halmstad i helgen. Jag skulle även vilja påpeka att det vore roligt om du uppdaterar din blogg lite ;) Se nu till att vinna över p14, vi snackade lite taktik med jorun igår,HAHA. Lycka till!

2007-02-18 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0