Dan före dopparedan

         image18


Nu är det "1 dag kvar" tills det är julafton - Nu är det mindre än en timma kvar tills det är julafton.
Båda två är faktiskt sanna...


Har precis slagit in alla mina julklappar, stressat som bara den och gör allt i sista stund. Imrogon lär jag inte hinna med speciellt mycket. Upp vid halv 6 och iväg till jobbet och tjäna ihop alla julklappar, någorlunda, hem ingen vid lunch och därefter börjar mitt julfirande.
Jag är helt uppspelt just nu, borde sova men det går inte. Säger som mormor alltid brukar säga när vi var små- vi har helt enkelt fått tomtesjukan. Men jag får nog skylla mig själv, det är jag som står där i affären och inte orkar vänta på att de ska slå in mina klappar. "Nej tack, det behövs inte. Jag gör det hemma sen". Och där fick man. Nu är jag superstressad och får för mig att jag drabbats av magsår. Känns som att jag inte har koll på om jag slagit in alla julklappar. Har jag glömt någon och har jag lagt alla i rätt hög? (Vi har olika högar för olika tillfällen).
Men men, det blir säkert bra. Imon är det dagen jag längtat länge efter, något som är mindre roligt är att dagen är över så himla fort. I år ska jag dock vara vaken längre än jag brukar, får ju ingen sovmorgon och som vanligt i vår släkt så sitter vi uppe halva natten och öppnar julklappar.




Allt för mig. God Jul på er allihopa!
Tack för alla julkort!





Kommentarer
Postat av: Emilia

God Jul!!!

2007-12-24 @ 01:06:19
URL: http://emiliaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0