Uppdatering

Nu sitter man här (igen), framför datan, det är söndag, jag borde plugga, jag börjar bli hungrig och tiden rinner iväg.
Helgen har varit både välbehövlig och komfortabel. Spenderade fredagsnatten i Smålandsstenar och därefter flertalet hembesök under lördagen. Senare ¨på kvällen var Ida, Sanne o Sanna o hälsade på. Vi lagade mat och pratade en massa som vi inte hunnit med den senaste tiden. Dock somnade jag framåt kvällskvisten och hann mer eller mindre inte säga hej då.

Ni får ursäkta men jag är grymt trött. Orkar inte få ner fler rader på blogg.se en sådan eftermiddag/kväll som den här :)
Vi hörs!


Isabell

Kommentarer
Postat av: Anonym

fsfsd

2007-04-22 @ 17:58:13
Postat av: Anonym

great

2007-04-28 @ 09:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0