Bland de bästa som finns...

Bland de bästa som finns...


Helgen var lyckad, med dess betoning på lyckad. Många föräldrar syntes till i parken. Till en början kändes det lite mindre kul men slutade långt över förväntan. Det var verkligen kul att festa med de allra närmaste vännerna för en kväll, trots att vi näst intill kunde vara överallt på hela dansgolvet. Kvällens höjdpunkt var dock då Fidde o min mamma dansade bugg, haha. Skulle göra mycket för att se det igen :) 

Idag har vi firat lite "julafton" med några kusiner, trötta var vi men höll humöret uppe.
Imon är det måndag igen, bara fyra dagar kvar i skolan, knappt. Mina ögon är sjukt tunga och är snart nära inpå omöjliga att hålla uppe. Medvetet skiter jag i den betydelsefulla engelska recensionen som skulle fått sig några minuters uppmärksamhet. Något undermedvetet i mig säger åt mig att logga ut och börja "tänka på refrängen" som snart ligger mig varmt om hjärtat.
Där nere finns något som väntar på mig, värdens härligaste säng som också fått sig ett lyft!


Let's be happy and let's go together

- mina vänner är dem bästa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter som att ni hade kul, ångrar att jag inte följde med er men behövde som sagt var hälsa på goa släkten. Kommer igen en annan gång!
Puss

2007-01-10 @ 20:35:15
Postat av: Anonym

Jag håller helt med dig Issa. Ses imon! :) Love

2007-01-26 @ 16:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0